Curs Influencer

Asociatia de Cercetare, Consiliere si Psihoterapie Integrativa

Curs Influencer

Cursul este destinat persoanelor care doresc să înceapă o carieră de influencer și se desfășoară la Timișoara începând cu 21 septembrie 2023. Numărul de locuri este limitat, ca urmare iar înscrierile se fac conform principiului ”primul venit, primul servit”.

Informații suplimentare și înscrieri: secretariat.accpi@gmail.com sau 0744.333.362

Cursul este organizat de Asociația de Cercetare, Consiliere și Psihoterapie Integrativă (ACCPI), singurul institut EAPTI din România – Institut de Formare Acreditat European (European Accredited Psychotherapy Training Institute). Coordonatorul cursului este psiholog Lorena Cristescu, cu formare în psihoterapie integrativă, coaching, tehnici de vânzare, psihologie clinică, studii în domeniul design-ului vestimentar.

Cursul are o durată de 6 luni și se desfășoară săptămânal, în fiecare zi de joi, între orele 17 și 21. Investiția este de 8304 lei.  Condiții de înscriere: vârsta minimă 16 ani (pentru persoanele sub 18 ani este nevoie de acordul părinților).  

Specificul cursului îl constituie îmbinarea perfectă dintre aspectele teoretice și partea practică.

Programa cursului Influencer

Modulul 1. Ce este influența

1.1. Ce este influența; 1.2. Regulile influenței; 1.3. Benificiile și importanța influenței; 1.4. Cum funcționează oamenii; 1.5. Cum să construiești o credibilitate de nezdruncinat; 1.6. Metode de persuasiune și influență în afaceri; 1.7. Importanța procesului de luare a deciziilor; 1.8. Cum să îți menții capacitatea de a influența; 1.9. Cele trei tactici de bază ale influencer-ului.

Modulul 2. Crearea audienței. Partea I

2.1. Feed-ul; 2.2. Cât de important este numele? 2.3. Alegerea platformelor sociale și tipul de audiență; 2.4. Blog-ul tău; 2.5. Aplicații practice

Modulul 3. Crearea audienței. Parte a II-a

3.1. Video-uri pe YouTube; 3.2. Instagram; 3.3. Crearea de conținuturi; 3.4. Audiența; 3.5. Aplicații practice

Modulul 4. Cum să îți creezi imaginea. Partea I

4.1. ”I” este pentru implicare; 4.2. V/S/L; 4.3. Fotografiile; 4.4. Filmările; 4.5. Facebook live; 4.6. Producția; 4.7. Aplicații practice

Modulul 5. Cum să îți creezi imaginea. Partea a II-a

5.1. Site-ul tău; 5.2. Listele de bloggeri; 5.3. Kit-ul de presă; 5.4. Aplicații practice

Modulul 6. Monetizarea influenței tale

6.1. E-mailul; 6.2. Tarifele; 6.3. Campaniile gratuite; 6.4. Oportunitățile pierdute; 6.5. Aplicații practice

Modulul 7. Ecosistemul de marketing

7.1. Urmăritorul în sistemul de marketing; 7.2. Influencer-ul în sistemul de marketing; 7.3. Sprijin pentru influenceri; 7.4. Aplicații practice

Modulul 8. Marca personală

8.1. Mărcile umane; 8.2. Atributele influencer-ului; 8.3. Domeniile de activitate în influencing; 8.4. Tipuri de influenceri; 8.5. Aplicații practice

Modulul 9. Urmăritorii

9.1. Caracteristicile urmăritorilor; 9.2. Legăturile sociale dintre influencer și urmăritor; 9.3. Identificarea cu influencer-ul; 9.4. Teoria folosirii și gratificării; 9.5. Teoria identității sociale și comportamentul de cumpărare online; 9.6. Aplicații practice

Modulul 10. Elementele credibilității

10.1. Elementele mărcii care duc la conexiune cu sens; 10.2. Componentele credibilității; 10.3. Aplicații practice

Modulul 11. Tehnici de persuasiune

11.1. Ce este persuasiunea; 11.2. Componentele persuasiunii; 11.3. Tehnici de persuasiune; 11.4. Aplicații practice

Modulul 12. Tehnici de manipulare

12.1. Ce este manipularea; 12.2. Elementele manipulării; 12.3. Teoria relevanței; 12.4. Tehnici de manipulare; 12.5. Studii de caz; 12.6. Aplicații practice

Modulul 13. Instagram

13.1. Platforma Instagram; 13.2. Caracteristicile Instagram; 13.3. Comunicarea vizuală; 13.4. Timing-ul; 13.5. Hashtags; 13.6. Greșeli uzuale pe Instagram; 13.7. Ce să postezi pe Instagram; 13.8. Aplicații practice

Modulul 14. YouTube

14.1. Măsurarea popularității clip-urilor video. 14.2. Elementele unui video de succes; 14.3. Crearea de conținut original pe YouTube; 14.4. Aplicații practice

Modulul 15. Facebook

15.1. Creșterea implicării urmăritorilor pe Facebook; 15.2. De ce nu primești like-uri pe Facebook; 15.3. Răspândirea mesajului pe Facebook; 15.4. Tehnici esențiale pentru influencer-ul Facebook; 15.5. Tendințele actuale pe Facebook; 15.6. Aplicații practice

Modulul 16. Twitter

16.1. Particularitățile platformei Twitter; 16.2. Conținutul pe Twitter; 16.3. Tehnici pentru influenceri; 16.4. Crearea de conținut pe Twitter; 16.5. Aplicații practice

Modulul 17. Blogging

17.1. Particularitățile blogging-ului. 17.2. Definirea scopurilor; 17.3. Publicarea și promovarea; 17.4. Crearea conținutului; 17.5. Aplicații practice

Modulul 18. LinkedIn, Snapchat, TikTok, Tumblr

18.1. LinkedIn; 18.2. Snapchat; 18.3. TikTok; 18.4. Tumblr; 18.5. Aplicații practice

Modulul 19. Newsletter și e-mail marketing

19.1. Newsletter-ul; 19.2. De ce să trimiți un newsletter; 19.3. Anatomia unui newsletter de succes; 19.4. Aplicații practice

Modulul 20. Vânzarea vizuală

20.1. De ce fotografii? 20.2. Crearea fotografiilor; 20.3. Aplicații practice

Modulul 21. Tendințe actuale în design

21.1. Design-ul pe platformele sociale; 21.2. Regulile design-ului în mediile sociale; 21.3. Tendințele design-ului pe mediile sociale; 21.4. Aplicații practice

Modulul 22. Dificultăți și probleme în influencing

22.1. Comunicarea autentică; 22.2. Menținerea creativității; 22.3. Aplicații practice

Modulul 23. Impactul mediilor sociale asupra influencer-ului

23.1. Mediile sociale și creierul uman; 23.2. Impactul Instagram; 23.3. Influența mediilor sociale asupra influencer-ului; 23.4. Auto-dezvăluirea; 23.5. Ura față de influenceri; 23.6. Aplicații practice

Modulul 24. Viitorul meseriei de influencer

24.1. Influencer-ul și mediul digital; 24.2. Copiii și influența; 24.3. Binele social și starea de bine; 24.4. Încrederea socială; 24.5. Meseria de influencer în viitorul apropiat; 24.6. Aplicații practice