Cursul este destinat persoanelor care doresc să înceapă o carieră de influencer și se desfășoară la online începând cu 27 martie 2025, ora 17. Numărul de locuri este limitat, iar înscrierile se fac conform principiului ”primul venit, primul servit”.
Informații suplimentare și înscrieri: secretariat.accpi@gmail.com sau 0744.333.362
Cursul este organizat de Asociația de Cercetare, Consiliere și Psihoterapie Integrativă (ACCPI), primul institut EAPTI din România – Institut de Formare Acreditat European (European Accredited Psychotherapy Training Institute). Coordonatorii cursului sunt psih. Lorena Cristescu și psih. Roxana Poța.
Cursul are o durată de 6 luni și se desfășoară săptămânal, în fiecare zi de joi, între orele 17 și 21. Investiția este de 8304 lei. Condiții de înscriere: vârsta minimă 16 ani (pentru persoanele sub 18 ani este nevoie de acordul părinților).
Specificul cursului îl constituie îmbinarea perfectă dintre aspectele teoretice și partea practică.
Programa cursului Influencer
Modulul 1. Ce este influența
1.1. Ce este influența; 1.2. Regulile influenței; 1.3. Benificiile și importanța influenței; 1.4. Cum funcționează oamenii; 1.5. Cum să construiești o credibilitate de nezdruncinat; 1.6. Metode de persuasiune și influență în afaceri; 1.7. Importanța procesului de luare a deciziilor; 1.8. Cum să îți menții capacitatea de a influența; 1.9. Cele trei tactici de bază ale influencer-ului.
Modulul 2. Crearea audienței. Partea I
2.1. Feed-ul; 2.2. Cât de important este numele? 2.3. Alegerea platformelor sociale și tipul de audiență; 2.4. Blog-ul tău; 2.5. Aplicații practice
Modulul 3. Crearea audienței. Partea a II-a
3.1. Video-uri pe YouTube; 3.2. Instagram; 3.3. Crearea de conținuturi; 3.4. Audiența; 3.5. Aplicații practice
Modulul 4. Cum să îți creezi imaginea. Partea I
4.1. ”I” este pentru implicare; 4.2. V/S/L; 4.3. Fotografiile; 4.4. Filmările; 4.5. Facebook live; 4.6. Producția; 4.7. Aplicații practice
Modulul 5. Cum să îți creezi imaginea. Partea a II-a
5.1. Site-ul tău; 5.2. Listele de bloggeri; 5.3. Kit-ul de presă; 5.4. Aplicații practice
Modulul 6. Monetizarea influenței tale
6.1. E-mailul; 6.2. Tarifele; 6.3. Campaniile gratuite; 6.4. Oportunitățile pierdute; 6.5. Aplicații practice
Modulul 7. Ecosistemul de marketing
7.1. Urmăritorul în sistemul de marketing; 7.2. Influencer-ul în sistemul de marketing; 7.3. Sprijin pentru influenceri; 7.4. Aplicații practice
Modulul 8. Marca personală
8.1. Mărcile umane; 8.2. Atributele influencer-ului; 8.3. Domeniile de activitate în influencing; 8.4. Tipuri de influenceri; 8.5. Aplicații practice
Modulul 9. Urmăritorii
9.1. Caracteristicile urmăritorilor; 9.2. Legăturile sociale dintre influencer și urmăritor; 9.3. Identificarea cu influencer-ul; 9.4. Teoria folosirii și gratificării; 9.5. Teoria identității sociale și comportamentul de cumpărare online; 9.6. Aplicații practice
Modulul 10. Elementele credibilității
10.1. Elementele mărcii care duc la conexiune cu sens; 10.2. Componentele credibilității; 10.3. Aplicații practice
Modulul 11. Tehnici de persuasiune
11.1. Ce este persuasiunea; 11.2. Componentele persuasiunii; 11.3. Tehnici de persuasiune; 11.4. Aplicații practice
Modulul 12. Tehnici de manipulare
12.1. Ce este manipularea; 12.2. Elementele manipulării; 12.3. Teoria relevanței; 12.4. Tehnici de manipulare; 12.5. Studii de caz; 12.6. Aplicații practice
Modulul 13. Instagram
13.1. Platforma Instagram; 13.2. Caracteristicile Instagram; 13.3. Comunicarea vizuală; 13.4. Timing-ul; 13.5. Hashtags; 13.6. Greșeli uzuale pe Instagram; 13.7. Ce să postezi pe Instagram; 13.8. Aplicații practice
Modulul 14. YouTube
14.1. Măsurarea popularității clip-urilor video. 14.2. Elementele unui video de succes; 14.3. Crearea de conținut original pe YouTube; 14.4. Aplicații practice
Modulul 15. Facebook
15.1. Creșterea implicării urmăritorilor pe Facebook; 15.2. De ce nu primești like-uri pe Facebook; 15.3. Răspândirea mesajului pe Facebook; 15.4. Tehnici esențiale pentru influencer-ul Facebook; 15.5. Tendințele actuale pe Facebook; 15.6. Aplicații practice
Modulul 16. Twitter
16.1. Particularitățile platformei Twitter; 16.2. Conținutul pe Twitter; 16.3. Tehnici pentru influenceri; 16.4. Crearea de conținut pe Twitter; 16.5. Aplicații practice
Modulul 17. Blogging
17.1. Particularitățile blogging-ului. 17.2. Definirea scopurilor; 17.3. Publicarea și promovarea; 17.4. Crearea conținutului; 17.5. Aplicații practice
Modulul 18. LinkedIn, Snapchat, TikTok, Tumblr
18.1. LinkedIn; 18.2. Snapchat; 18.3. TikTok; 18.4. Tumblr; 18.5. Aplicații practice
Modulul 19. Newsletter și e-mail marketing
19.1. Newsletter-ul; 19.2. De ce să trimiți un newsletter; 19.3. Anatomia unui newsletter de succes; 19.4. Aplicații practice
Modulul 20. Vânzarea vizuală
20.1. De ce fotografii? 20.2. Crearea fotografiilor; 20.3. Aplicații practice
Modulul 21. Tendințe actuale în design
21.1. Design-ul pe platformele sociale; 21.2. Regulile design-ului în mediile sociale; 21.3. Tendințele design-ului pe mediile sociale; 21.4. Aplicații practice
Modulul 22. Dificultăți și probleme în influencing
22.1. Comunicarea autentică; 22.2. Menținerea creativității; 22.3. Aplicații practice
Modulul 23. Impactul mediilor sociale asupra influencer-ului
23.1. Mediile sociale și creierul uman; 23.2. Impactul Instagram; 23.3. Influența mediilor sociale asupra influencer-ului; 23.4. Auto-dezvăluirea; 23.5. Ura față de influenceri; 23.6. Aplicații practice
Modulul 24. Viitorul meseriei de influencer
24.1. Influencer-ul și mediul digital; 24.2. Copiii și influența; 24.3. Binele social și starea de bine; 24.4. Încrederea socială; 24.5. Meseria de influencer în viitorul apropiat; 24.6. Aplicații practice