Formarea avansată în life coaching, specializarea coaching integrativ strategic, se desfășoară în anul 2 de formare.
MODULUL 7
DOMENIUL COGNITIV ÎN COACHING-UL INDIVIDUAL
1. Credințele limitative; 2. Stima de sine; 3. Imaginea corporală; 4. Perfecționismul; 5. Comportamentele ineficiente; 6. Intervenții în domeniul cognitiv: 6.1. Modificarea credințelor limitative; 6.2. Tehnicile de expunere și desensibilizare; 6.3. Temele de casă; 6.4. Jurnalele; 6.5. Întrebările de clarificare; 6.6. Confruntarea; 6.7. Feed-back-ul.
MODULUL 8
DOMENIUL EMOȚIONAL ÎN COACHING-UL INDIVIDUAL
1. Manifestările tipurilor de atașament adult și impactul acestora în coaching: 1.1. Formarea atașamentului; 1.2. Tipuri de atașament la adult; 1.3. Stilul de atașament al clientului și impactul în coaching; 1.4. Stilul de atașament al coach-ului și impactul în coaching; 2. Inteligența emoțională: 2.1. Autocunoașterea; 2.2. Autocontrolul; 2.3. Conștiința socială și de grup; 2.4. Management-ul relațiilor interpersonale; 2.5. Toleranța la stress; 3. Empatia; 4. Expresia și reglarea emoțională; 5. Intervenții în domeniul emoțional: 5.1. Imageria ghidată; 5.2. Utilizarea metaforelor; 5.3. Imaginarea viitorului.
MODULUL 9
DOMENIUL PSIHODINAMIC ÎN COACHING-UL INDIVIDUAL
1. Stările eului: 1.1. Conceptul de stări ale eului; 1.2. Stările eului structurale și funcționale; 1.3. Energia investită în stările eului; 2. Pozițiile de bază în viață; 3. Triunghiul dramatic și triunghiul autonom; 4. Structurarea timpului; 5. Scenariul de viață și sabotorul intern. Comportamentele de auto-sabotare; 6. Adaptările de personalitate; 7. Transferul și contratransferul în coaching.
MODULUL 10
DOMENIUL SOCIAL ȘI FAMILIAL ÎN COACHING-UL INDIVIDUAL
1. Rolurile familiale: 1.1. Roluri familiale disfuncţionale; 1.2. Roluri parentale disfuncţionale; 2. Tiparele și sistemele familiale; 3. Modele de parenting; 4. Scenariile de curtare; 5. Alegerea partenerului și tipare de auto-sabotare; 6. Tipare de rrelaționare; 7. Rolurile sociale.
MODULUL 11
DOMENIUL EXISTENȚIAL ÎN COACHING-UL INDIVIDUAL
1. Căutarea sensului vieții; 2. Management-ul timpului; 2.1. Cronotipul și ceasul biologic; 2.2. Urgența și perspectiva asupra timpului; 2.3. Categorii de persoane care întârzie; 2.4. Mitul multitasking; 3. Management-ul schimbării: 3.1. Teama de schimbare; 3.2. Gestionarea schimbării; 3.3. Promovarea schimbării; 4. Intrevenții în domeniul existențial: 4.1. Prioritizarea; 4.2. ”Bandiții” timpului; 4.3. Profilul sensului personal al vieții; 4.4. Tehnici de intervenție creative.
MODULUL 12
ABILITĂȚI VERBALE ȘI NON-VERBALE ÎN COACHING
1. Limbajul: 1.1. Structurile de suprafață și structurile profunde; 1.2. Expimarea empatiei; 1.3. Căutarea transderivațională; 1.4. Accesarea structurilor profunde în discursul clientului; 2. Asertivitatea; 3. Reformularea; 4. Tranzacțiile; 5. Canalele de comunicare; 6. Redefinirile; 7. Limbajul non-verbal.
MODULUL 13
CREATIVITATEA
1. Definiția creativității; 2. Teorii asupra creativității: 2.1. Modelul Amabile; 2.2. Modelul Weisberg; 2.3. Modelul Gardner; 2.4. Modelul Csikszentimhalyi; 3. Teoria neurobiopsihică a creativității; 4. Barierele și blocajele în calea creativității.