Formarea avansată în coaching organizațional, specializarea coaching integrativ strategic, are loc în anul 2 de formare.

MODULUL 7

CONFLICTELE ÎN ORGANIZAȚII

1. Natura conflictelor; 2. Tipuri de conflicte; 3. Măsurarea conflictelor; 4. Conflictul intrapersonal: 5. Conflictul interpersonal; 6. Conflictul inter-grup; 7. Metode de rezolvare a conflictelor: 7.1. Metoda victorie-victorie; 7.2. Negocierea; 7.3. Procesul rezolvării conflictelor; 7.4. Prevenire conflictelor

MODULUL 8

MANAGEMENT-UL STRESULUI ȘI SCHIMBĂRII

1. Stresul: 1.1. Definiția stresului; 1.2. Manifestările stresului; 1.3. Sursele stresului; 1.4. Chestionare pentru măsurarea stresului; 1.5. Adaptarea la stres; 1.6. Efectele stresului ocupațional; 1.7. Nivele de intervenție în gestionarea stresului; 1.8. Stresul și echipele de lucru; 1.9. Management-ul stresului în organizații;  2. Oboseala; 3. Schimbarea în organizații: 3.1. Tensiunea ca și condiție premergătoare; 3.2. Autoritatea și puterea; 3.3. Deplasarea spre obiective specifice; 3.4. Modificarea vechilor valori; 3.5. Stima de sine și stresul în condițiile schimbării organizaționale; 3.6. Internalizarea.

MODULUL 9

MANAGEMENT-UL TIMPULUI

1. Management-ul crizelor; 2. Planificarea inadecvată; 3. Incapacitatea de a spune ”nu”; 4. Comunicarea slabă; 5. Întreruperile telefonice; 6. Impactul e-mail-ului; 7. Supraîncărcarea cu informații; 8. Confuzii privitor la responsabilitate și autoritate; 9. Slaba delegare; 10. Rețelele de socializare; 11. Procrastinarea; 12. Supraîncărcarea cu sarcini.

MODULUL 10

ABILITĂȚILE DE LEADERSHIP

1. Locul grupului în organizație: 1.1. Ce sunt grupurile; 1.2. Echipele și grupurile de lucru; 2. Strategii generale de leadership: 2.1. Caracteristicile universale ale leadership-ului; 2.2. Rolul leader-ului; 2.3. Calitățile personale ale leader-ului; 2.4. Stilul de leadership; 3. Autoritatea, puterea și influența; 4. Obediența față de autoritate; 5. Teoriile leadership-ului.

MODULUL 11

EMOȚIILE ÎN ORGANIZAȚII

1. Procesele emoționale individuale și de grup: 1.1. Procesele emoționale individuale; 1.2. Emoțiile în grup; 1.3. Emoțiile inter-grup; 1.4. Rolul emoțiilor liderului; 2. Reglarea emoțională în grup; 3. Expresia emoțională în grup; 4. Psihodinamica anxietății în organizații; 5. Rolurile și competența interpersonală: 5.1. Determinanții comportamentului în situații interpersonale; 5.2. Specializarea și fuziunea rolurilor; 5.3. Tipare comportamentale; 5.4. Predispoziția pentru asumarea unui anumit rol; 5.5. Dezvoltarea abilităților interpersonale.

MODULUL 12

PSIHOLOGIA ORGANIZAȚIILOR MARI

1. Definiții și disfuncții; 2. Modelul birocratic; 3. Societatea organizațională; 4. Personalitatea organizației; 5. Tipare de acomodare în organizațiile mari; 6. Disfuncțiile sociale în organizație;

MODULUL 13

DIAGNOSTIC ȘI INTERVENȚIE ÎN COACHING-UL ORGANIZAȚIONAL

1. Diagnosticul organizațional: 1.1. Nivele de diagnostic; 1.2. Modele de diagnostic; 2. Diagnosticul integrativ strategic: 2.3. Diagnosticul cognitiv (2.3.1. Cognițiile organizaționale versus cognițiile personale; 2.3.2. Inteligența organizațională); 2.4. Diagnosticul emoțional (2.4.1. Expresia și reglarea emoțională; 2.4.2. Emoțiile în grup și inter-grup; 2.4.3. Atașamentul; 2.4.4. Anxietatea; 2.4.5. Inteligența emoțională; 2.4.6. Competența interpersonală); 2.5. Diagnosticul psihodinamic (2.5.1. Mecanisme de apărare; 2.5.2. Fenomene transferențiale; 2.5.3. Jocuri psihologice; 2.5.4. Povestea organizației); 2.6. Diagnosticul sistemic (2.6.1. Grupuri și grupări în cadrul organizației; 2.6.2. Predispoziția în asumarea rolurilor; 2.6.3. Structura sistemului); 2.7. Diagnosticul culturii organizaționale și al climatului organizațional; 2.8. Diagnosticul personalității organizaționale și a potrivirii persoană-organizație-grup; 2.9. Diagnosticul stilului de leadership; 2.10. Comunicarea în cadrul organizației și tiparele de comunicare; 2.11. Problema de prezentare și impactul asupra performanței; 2.12. Anamneza organizațională; 3. Selectarea mijloacelor de intervenție.